ΕΣΤΕΣ – Συμβόλαιο Pegasus
[*] Ετήσιο κόστος τεχνικής υποστήριξης και αναβαθμίσεων λογισμικού για απεριόριστο πλήθος χρηστών.[**] Ετήσια σύμβαση τεχνικής στήριξης [ΕΣΤΕΣ] για κάθε δικτυακή εγκατάσταση \ υποκατάστημα. Καλύπτουν κάθε νέα φορολογική διάταξη που σχετίζεται με MyData και κατηγορίες φπα. Η Τεχνική – τηλεφωνική υποστήριξη καλύπτει κλήσεις διάρκειας μέχρι και 15 λεπτών, για την επίλυση άμεσων αποριών ή πιθανών τεχνικών προβλημάτων. H ανανέωση της σύμβασης θεωρείτε απαραίτητη για την αποστολή τιμολογίων και αποδείξεων στη MyData. Στην περίπτωση μη ανανέωσης τα λογισμικά ( ERP Local ) συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά . Το δε κόστος της σύμβασης καθορίζεται από τα εγκατεστημένα modules που περιλαμβάνει η εφαρμογή.
→Όλες οι εγκαταστάσεις είναι ελεύθερες για απεριόριστο πλήθος χρηστών χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
Κάθε μια άδεια χρήσης σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης της άδειας έχει δικαίωμα να επιλέξει ένα τυποποιημένο λογισμικό προς εφαρμογή. Επειδή η τεχνολογία Πήγασος© είναι ανοιχτή, ο ιδιοκτήτης της άδειας έχει δικαίωμα από άλλα τυποποιημένα λογισμικά ίδιας έκδοσης της τεχνολογίας, να αντιγράψει ολόκληρες επιχειρησιακές διαδικασίες και να τις ενσωματώσει στη δική του εφαρμογή.
→Εν κατακλείδι το ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης λογισμικού Πήγασος© καλύπτει:
- Τηλεφωνική \ τηλεϋποστήριξη διάρκειας έως 15 λεπτών για τη διευκρίνιση αιτημάτων που αφορούν στο λογισμικό Pegasus και μόνον.
- Αναβαθμίσεις λογισμικού με βάση τα αιτήματα πελατών που αφορούν στις βελτιώσεις ή στις αλλαγές φορολογικών διατάξεων.
- Οι αναβαθμίσεις βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του λογισμικού καθώς και στην κάλυψη νέων αναγκών που δημιουργούνται στις επιχειρήσεις [νέες αναφορές, νέες διαδικασίες, βελτιστοποίηση ταχύτητας …]
- Προνόμια εκπτώσεων για την προσθήκη modules στην εφαρμογή νέας εγκατάστασης λογισμικού.
Κόστος συμβολαίου από 140,00€
PHONE+ : Προνομιακή τηλεφωνική υποστήριξη για τα λογισμικά Pegasus και του μηχανογραφικού εξοπλισμού (υπολογιστές, εκτυπωτές κ.α.)
Καλύπτει :
- Οι ώρες που μπορεί να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη αφορούν τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:30 – 20:00 και Σάββατο 10:00 – 15:00.
- Η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη μπορεί να πραγματοποιηθεί με στέλεχος της εταιρείας Ανάπτυξη Πληροφορικής αφού πρώτα έχει συμφωνηθεί & οριστεί από τη γραμματεία της άνωθεν εταιρείας και του πελάτη, στο μεσοδιάστημα μίας ώρας από την επικοινωνία αυτού.
- Με την παρούσα σύμβαση η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής δεν καλύπτει την τεχνική υποστήριξη που αφορά στους κεντρικούς υπολογιστές (Servers που διαθέτουν λειτουργικό Windows Server 2000-2019). H συγκεκριμένη παροχή, καλύπτεται από ειδική σύμβαση.·
- Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής υποχρεούται να παρέχει έκπτωση έως και 50% σε περίπτωση επίσκεψης τεχνικού της στην έδρα του πελάτη, που πληροί τους παραπάνω όρους, π.χ. κόστος υπηρεσίας τεχνικού, με βάση τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών της εταιρίας χωρίς την έκπτωση, 70,00€ -50% = 35,00€ πλέον ΦΠΑ.
- Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής υποχρεούται να παρέχει προτεραιότητα στις κλήσεις του πελάτη, για θέματα που αφορούν τα συστήματα πληροφορικής που διαθέτει. Επίσης παρέχει μειωμένες τιμές σε δημιουργία νέων αναφορών ή διαδικασιών αποκλειστικά για τα λογισμικά Pegasus Technology, με τα μέσα που διαθέτει η εταιρία.
- Ο ελάχιστος χρόνος τηλεφωνικής κλήσης ανέρχεται στα 40′ άνευ επιπλέον χρέωσης.
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την καλύτερη αξιοποίηση του λογισμικού σας.