Αρχική Χρήσιμες Συμβουλές

Ενεργοποίηση και προσαρμογή του service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ στην Τοπική Εφαρμογή Πήγασος

Σκοπός:

Ενεργοποιηση του service “Βασικά στοιχεία μητρώου για νομικά πρόσωπα, νομικές οντότητες, και φυσικά πρόσωπα με εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα” ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε τα στοιχεία των πελατών μας από το ΑΦΜ τους.Tι θα χρειαστούμε:Tα στοιχεία σύνδεσης μας στο taxisNET
Να έχουμε ενεργοποιημένη την ετήσια σύμβαση της εφαρμογής σας.Διαδικασία:

BHMA 1 (Ενεργοποίηση υπηρεσίας για τον λογαριασμό μας στο taxisNET)

Κάνουμε login στον σύνδεσμο “https://www1.gsis.gr/webtax/wspublicreg” με τα στοιχεία που έχουμε για το taxisNET.


Στην οθόνη που μας εμφανίζεται επιλέγουμε είσοδος. Στην επόμενη οθόνη που μας εμφανίζεται μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε έναρξη της διαδικασίας.

Επιλέγοντας έναρξη μας εμφανίζεται να αποδεχτούμε τους όρους χρήσης. Εφόσον τους αποδεχτούμε μας επιστρέφει στην αρχική οθόνη.

BHMA 2 (Δημιουργία Ειδικού κωδικού)

Για να δημιουργήσουμε το username και το password για κάποια υπηρεσία κάνουμε login στον σύνδεσμο

https://bit.ly/1ksaRk4”.

Στο tab “Διαθέσιμες Υπηρεσίες” πατάμε δημιουργία ειδικού κωδικού στην εφαρμογή που μας ενδιαφέρει.


Στο παράθυρο που μας εμφανίζεται συμπληρώνουμε τα στοιχεία με τις προδιαγραφές που περιγράφονται και επιλέγουμε “Εισαγωγή”.

ΒΗΜΑ 3 (Προσαρμογή των κωδικών στην εφαρμογή Πήγασος)

Για την επικοινωνία με το service του υπουργείου θα πρέπει να ορίσετε τους κωδικούς σας στην εφαρμογή σαςΑπό την επιλογή “ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Βασικής Παραμετροποίησης -> Λοιποί Κωδικοί Σύνδεσης” θα προσθέσετε μια νέα εγγραφή. Σε αυτή την εγγραφή θα ορίσετε:Τύπο: “Taxis: Έλεγχος ΑΦΜ”
Κωδικό: Τον κωδικό εισόδου του βήματος 2
Συνθηματικό: Το συνθηματικό χρήστη του βήματος 2

Με την ολοκλήρωση αυτών των βημάτων, μέσα από όλες τις οθόνες που εμφανίζεται το πεδίο του ΑΦΜ, μπορείτε να παραλάβετε τα στοιχεία του προσώπου το οποίο έχει έσοδα από κάποια επιχειρηματική δραστηριότητα. * Την περίπτωση που τις παραπάνω διαδικασίες επιθυμείτε να τις ολοκληρώσετε με την βοήθεια τεχνικού μας, παρακαλούμε καλέστε στο τμήμα υποστήριξης πελατών στο 21 10 1313 14

Λήψη αντιγράφων ασφαλείας (BackUp)

Πως να διασφαλίσετε τα αρχεία τις εφαρμογής σας.

Είναι άκρως απαραίτητο να τηρείτε καθημερινά Backup. Έτσι προφυλάσσετε την εργασία σας και τα αρχεία του μηχανογραφικού σας συστήματος. Για να πραγματοποιήσετε τη λήψη Backup στο λογισμικό Pegasus, από το κεντρικό μενού επιλέγετε:

Υποστήριξη > Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων Εφαρμογής > BackUp

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλέγουμε BackUp

***Συνιστάται και η λήψη αντιγράφων σε εξωτερικό αποθηκευτικό μέσο ( USB, εξωτερικό δίσκο κ.α.) για την καλύτερη διασφάλιση των δεδομένων σας.

Υπάρχουν και άλλοι μέθοδοι Backup. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερώθείτε από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.

Αναβάθμιση λογισμικού

Η κατασκευάστρια εταιρία των λογισμικών Pegasus, δημιουργεί σε τακτά χρονικά διαστήματα και διαθέτει στους κατόχους , νέες βελτιωμένες εκδόσεις λογισμικού. Προτείνετε να λαμβάνετε τις αναβαθμίσεις αυτές, οι οποίες περιέχουν νέες δυνατότητες αλλά και  βελτιώσεις λειτουργίας.Με την είσοδο σας στο λογισμικό και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες αναβαθμίσεις, εμφανίζεται μήνυμα ότι ” Βρέθηκαν νέες αναβαθμίσεις….” Βασική προυπόθεση για την λήψη, είναι να έχετε ενεργό το ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης και αναβαθμίσεων. Αναβάθμιση του λογισμικού μπορεί να πραγματοποιηθεί και με τον ακόλουθο τρόπο.                                                                                                                                                                              
Σε περίπτωση που επιθυμείται να αναβαθμίσεται το πρόγραμμά σας με τη βοήθεια τεχνικού μπορείτε να μας καλέσεται στο τηλέφωνο 2110 131314.

Προστασία από Ιούς
Η προστασία καθώς και η συντήρηση των συστημάτων πληροφορικής, είναι άκρως σημαντική, ώστε να μπορεί το μηχανογραφικό σας σύστημα, να λειτουργεί αδιάκοπα. Οι κίνδυνοι για επιθέσεις Hacker , προσβολή από ιούς καθώς και κακόβουλα προγράμματα, παραμονέυουν στο διαδίκτυο. Η εργασία μας στον υπολογιστή είναι σημαντική και για την προστατεύσουμε απαιτείτε η χρήση λογισμικών προστασίας από ιούς. Το κόστος για την αγορά ενός γνήσιου antivirus, είναι από 10,00€ – 25,00€, τα αρχεία του υπολογιστή σας έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία. Για αυτό μην εμπιστεύεστε δωρεάν antivirus που βρίσκονται στο Internet. Μια δωρεάν έκδοση δεν μπορεί να προσφέρει την απόλυτη ασφάλεια του υπολογιστή σας. Προτείνουμε τα λογισμικά ESET – BIT DEFENDER – AVIRA – KASPERSKY. Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε το τεχνικό μας τμήμα στο τηλεφωνο 2110 131314 και ένας εξειδικευμένος μας συνεργάτης θα σας προτείνει την πιο συμφέρουσα και αποδοτική λύση με βάση τις ανάγκες σας.

Παραλαβή URL & AES KEY από την ΑΑΔΕ

Προσοχή: Μόνο ο Κάτοχος της ΕΑΦΔΣΣ ή ο Λογιστής του έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν το URL & το AES KEY από την ΑΑΔΕ, προκειμένου να είναι εφικτή η αποστολή των δεδομένων και ο συγχρονισμός της ώρας.

Παρακάτω παραθέτουμε αναλυτικά τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε:

1. Εισάγετε στο browser τη διεύθυνση: http://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php

2. Στη σελίδα που θα ανοίξει επιλέγετε: “Επιχειρήσεις”

3. Εισάγετε τα στοιχεία login που έχει ο κάτοχος της ΕΑΦΔΣΣ στο taxisnet 

4. Στη νέα σελίδα που θα ανοίξει, στη τελευταία παράγραφο “Βοήθεια” “URL για αποστολή” π.χ. “http://tam.gsis.gr/eafdss/myweb/websend.php”
μπορείτε να δείτε και να πάρετε (με copy) τη διεύθυνση URL στην οποία θα αποστέλλει δεδομένα η ΕΑΦΔΣ.

5. Στη πρώτη παράγραφο “Ρυθμίσεις” επιλέξετε “ΕΑΦΔΣΣ και Ταμειακές

6. Στη νέα σελίδα που θα ανοίξει, μπορείτε να δείτε και να αντιγράψετε το AES κλειδί (Hex values) το οποίο περιέχει 64 χαρακτήρες. Αυτό το μοναδικό κλειδί αφορά στην ΕΑΦΔΣΣ με το αντίστοιχο serial number που επιθυμείτε να συνδέσετε με την ΑΑΔΕ για την αποστολή δεδομένων.

7. Στο Pegasus, εάν έχετε ορίσει στην επιλογή [Υποστήριξη -> Pegasus CnA -> Ορισμός ΕΑΦΔΣΣ Τερματικού], ΕΑΦΔΣΣ που χρησιμοποιεί το docmsign.dll, θα πρέπει στην επιλογή [Υποστήριξη -> Pegasus CnA -> Ρυθμίσεις ΕΑΦΔΣΣ Τερματικού] να δώσετε:
α. το κλειδί στο πεδίο [Password για upload (AES Key)].
β. το URL για άμεση αποστολή στο πεδίο [Σελίδα για upload]. Συνήθως είναι το http://tam.gsis.gr/eafdss/myweb/websend.php αλλά καλό είναι να το ελέγξετε και στην σελίδα του βήματος (5) (είναι σκιασμένο κίτρινο)

Αν έχετε συμπληρωμένα τα παραπάνω πεδία, με το ΖΗΤΑ, η εφαρμογή κάνει και την αποστολή των αρχείων _s στο Taxisnet.
Επίσης μπορείτε να κάνετε την αποστολή και από την επιλογή [Υποστήριξη -> Pegasus CnA -> Αποστολή Αρχείων_s στο Taxisnet].

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Προετοιμαστείτε για την  Ηλεκτρονική τιμολόγηση

 Ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι ο όρος που ακούμε τα τελευταία  και αφορά στις εμπορικές και οικονομικές συναλλαγές της επιχείρησης.

Κάθε εμπορική συναλλαγή που διακινείτε με  Τιμολόγιο πώλησης – Δελτίο αποστολής ή παροχής υπηρεσιών καθώς και κάθε άλλο παραστατικό που υποδεικνύει εμπορική συναλλαγή  , πρέπει να αποστέλλεται αυτόματα στο Taxisnet μέσω της πλατφόρμας myData. Το νέο φορολογικό μέτρο, αφορά στην μείωση του κόστους εκτύπωσης, την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την ευκολότερη διαχείριση των οικονομικών της επιχείρησης. Οι νομικές και φορολογικές διατάξεις που διέπουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι πλέον ξεκάθαρες και εναρμονισμένες στις χώρες τις Ευρωπαϊκής ένωσης, καθώς και σε όλες τις αναπτυγμένες οικονομίες.

Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες το μέτρο θα ξεκινήσει άμεσα από τις αρχές του 2020. Από το 2021 στο μέτρο θα ενταχθούν και τα καταστήματα λιανικής που διαθέτουν ταμειακή μηχανή.

 

Αυτό που χρειάζεται είναι να διαθέτετε ηλεκτρονικό υπολογιστή με σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα σύγχρονο εμπορικό λογισμικό.

Η εταιρίας μας σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη οικονομική λύση, αρχικά για την απόλυτη οργάνωση της επιχείρησης σας, ώστε να προετοιμαστείτε για την ηλεκτρονική τιμολόγηση χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες της τελευταίας στιγμής.

Εγγραφή στο myDATA – Έκδοση κωδικού API και Όνομα Χρήστη
1. Θα κάνετε είσοδο στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ με τους κωδικούς του taxisnet

Σύνδεσμος εφαρμογής: https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web

Σύνδεση με τους κωδικούς του TAXIS

2. Επιλέξτε “Εγγραφή στο myDATA REST API

Πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ

3. Επιλέξτε “Νέα εγγραφή

Νέα Εγγραφή myDATA REST API

4. Συμπληρώστε Όνομα χρήστηΚωδικό, Εmail και επιλέξτε “Προσθήκη εγγραφής

Εγγραφή Όνομα Χρήστη Κωδικός Email

5. Μετά την Εγγραφή θα λάβετε Εmail για την Επιβεβαίωση.

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο για να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας.

Email Επιβεβαίωσης Εγγραφής

6. Σε περίπτωση επιτυχημένης εγγραφής, δημιουργείται ο Κωδικός API και το Όνομα Χρήστη

Κωδικός API Όνομα Χρήστη

https://www.pegasus-software.gr/wp-content/uploads/2022/07/pegasus-tesae.png
https://www.pegasus-software.gr/wp-content/uploads/2022/07/pegasus-tesae.png
Subscribe

If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!


    Applauz

    As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.

    Subscribe

    If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!


      Applauz

      As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.